Osobní

David Hynek

3x co když a 2x možná

Budík jako každé ráno nemilosrdně ukončil všechny sny, co se mi v noci zdály, a pustil mi do hlavy realitu. Nestál jsem o ni, ale tak jsem si už na to zvykl, že jsem to bral jako každodenní rituál a bez větších protestů jsem vstal. Z kuchyně jsem ucítil kávu, kterou mi žena každé ráno připraví. Syn pobíhal mezi kuchyní a svým pokojem a na poslední chvilku dodělával úkol z češtiny. Sedl jsem před televizi a pustil jsem si ke snídani zprávy. Kousl jsem do chleba s jahodovou marmeládou. „...zastřelili dvanáct novinářů...“. Upil jsem trochu kávy s mlékem a znovu se zakousl do připravené snídaně. „...asi dva tisíce mrtvých v Africe...“. Než jsem dojedl, z televize jsem přijal dávku informací, o které jsem vlastně ani nestál.

16.1.2015 v 16:41 | Karma článku: 7.40 | Přečteno: 441 | Diskuse

David Hynek

Moje zahrádka.

Tak nám zase přišlo jaro. Zima se snad dostatečně vyřádila a s docházejícími sílami podlehla novému odpočatému jaru. Všechno rostlinstvo je v rozpuku a připravuje na nás svůj zelený útok. Celou zimu jsem se těšil na to, až z mé zahrádky opadne sníh a půda dovolí mému rýči zabořit se hluboko ho hlíny při rytí záhonků. O dlouhých zimních večerech jsme si s ženou plánovali, kde zasadíme kedlubny, mrkev a další laskominy.

30.5.2013 v 14:54 | Karma článku: 7.30 | Přečteno: 299 | Diskuse

David Hynek

Sen co mám rád.

Ach ta naše civilizace, kam se jen ženeme... To snad napadne každého, když se ocitnete v koloně a zrovna dnes spěcháte do práce. Tedy spěcháme neustále, jen někdy spěcháme opodstatněně, a někdy prostě jen z důvodu, že už jsme si na to naše spěchání zvykli. Večer pak zapnete televizi a namísto odpočinutí od všech strastí, které Vás během dne potkaly, spustí se na Vás sprcha všemožných problémů světa. Jakoby nestačilo, že během dne jste řešili, proč nepřišel včas materiál, kde vázne platba od zákazníka, dlouze vysvětlovali zákazníkovi důvody zdržení dodávky jeho zakázky, a přitom se bili v prsa a přísahali mu, že si uvědomujete, jak on na to spěchá a že každá hodina zdržení znamená ohrožení rotace Zeměkoule. Na konci zpráv je pak reportáž o kachýnce, které se narodili čtyři kachňátka. Konečně si můžete oddychnout, alespoň někdo měl dnes dobrý den. Pak večer a tma a Vy máte skoro strach jít spát, protože víte, že zítra Vás čeká totéž co dnes.

15.7.2012 v 23:38 | Karma článku: 7.52 | Přečteno: 517 | Diskuse

David Hynek

Hořící skládka pneumatik

V bývalém zemědělském družstvu v Koudelově (okres Kutná Hora) od nedělního rána tedy od 4.3.2012, hoří nelegální skladka pneumatik. Podle velitele zasahujících hasičů může být příčinou požáru nepozornost při práci s autogenem. (bylo potvrzeno) Požár propukl v silážní jámě bývalého zemědělského družstva, kde od roku 2004 do roku 2005 firma HO-SPA Praha s.r.o. ičo: 26151448. Soustředila cca 1400 tun drcených a celých pneumatik. Objekt však nebyl pro tyto účely podle zákona § 66 odst. 4 písm. b) zákona o odpadech k tomuto určen. Za to dostala firma v roce 2007 pokutu 700 000 Kč.

6.3.2012 v 12:28 | Karma článku: 8.58 | Přečteno: 877 | Diskuse

David Hynek

"Já jsem Kim Čong Il..."

Nevím jak jste na tom se sny Vy, ale mně se moc často nezdají. Možná je to únavou, možná tím, že si je zkrátka do rána nepamatuji. Možná jsou významné a je škoda pro lidstvo, že se nezdály někomu s lepší pamětí než mně.

1.2.2012 v 22:41 | Karma článku: 5.08 | Přečteno: 524 | Diskuse

David Hynek

Válka s auty...

Některé věci prostě nechápu a odmítám jim snad i porozumět. Jednou z těchto věcí je mýtné. Když se politici o mýtném zmíní, padají miliardy nalevo i napravo. A užitek?

1.2.2012 v 16:41 | Karma článku: 12.81 | Přečteno: 733 | Diskuse
Počet článků 14 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 662
O sobě vím jen tolik, kolik toho o mně víte vy. Je-li toho málo, nepoznali jsme se.